21 Mart 2020 Cumartesi

BENİ YADIRGAYAN DOSTUMA CEVABIMDIR…









İsrael’de koalisyona girmek için Arapların istekleri:

1-Aliya kanunu kaldırılsın.
2-Eretz İsrael adı değiştirilsin.
3-Filistin tarafına 64 milyar şekel yardım.
4-Kipat Barzel bataryaları kaldırılsın.
5-Haar Abayit’e Yahudiler girmesin.
6-Yehuda Şemron (Batı Şeria) Araplara terk edilsin.

Bu LEŞ KARGALARININ  (Arapları kastediyorum, kimse yanlış anladım demesin) yukarıdaki isteklerini kabul edip onlarla koalisyon yapmak ne demek? Verin heriflere memleketin tapusunu, daha iyi.

Sağcısı, solcusu, dindarı, ateisti, hepsini kucaklayabilirim. Hep birlikte bu memlekette yaşayabiliriz. Elbette bir siyasi görüşüm var. Ama çoğunluk ne derse o olur. Demokrasi böyle bir şey…

Ancaaaak, “beni yadırgayan dostum”
Birlik olunması gereken bu olağanüstü durumda, hala sosyal ağlardan en seviyesiz sözlerle sağ-sol muhabbeti yapanları yadırgıyorum… Bir İsrael var, el ele verelim”  
derken benim bu LEŞ KARGALARNI kucaklamamı mı bekliyorsun?

Sana soruyorum “beni yadırgayan dostum”:

Sen Arapların öldürdüğü oğlunun resmini Arap Milletvekili Ahmet Tibi’ye gösteren anneye, zafer işareti yapan bu Arabı mı kucaklıyorsun?
Açık ve net cevap gerekli, evet ya da hayır…

LEŞ KARGALARININ yukarıda sıraladıkları istekleri kabul edip sindirebilecek misin?
Açık ve net cevap gerekli, evet ya da hayır…

Sen bu LEŞ KARGALARINI kucaklamaya hazır mısın? Sen bunlarla mı birlik beraberlik olmalıyız diyorsun?
Açık ve net cevap gerekli, evet ya da hayır…

Bak burayı iyi oku “beni yadırgayan dostum”:

İsrael YAHUDİLERİN ÜLKESİDİR. Yahudi Ulus Kanunu (hok aneum) der ki:

1- TEMEL İLKELER
A- İSRAEL DEVLETİ Yahudi milletinin tarihi vatanıdır. İsrail Devleti de bu vatanda kurulmuştur.
B- İSRAEL DEVLETİ Yahudilerin milli ULUS DEVLETİDİR. Ve burada da kendi doğal, kültürel, dini ve tarihi haklarını kendi kaderini tayin hakkını gerçekleştirir.
C- İsrail Devleti'nde ulusal kaderini tayin hakkının gerçekleşmesi YAHUDİ HALKINA ÖZGÜDÜR...

Ben dibine kadar siyonistim. Araplar “bu kafada devam ettikçe” benim dostum değildir. Düşmanımın dostu da benim düşmanımdır… Demokrasi adına yeteri kadar eğildim. Daha fazla eğilirsem kırılırım.  Ben yaşadığım memleketin iktidarında Araplar olsun diye Aliya yapmadım. Ben doğduğum memleketi bu LEŞ KARGALARI için terk etmedim.

Ben buyum... Fazlası elimden gelmez...

Ve sen “beni yadırgayan dostum” tarafını seç. Yukarıdaki sorularıma cevap ver, rengini belli et…

Coranasız günler inşallah…
Esen kal…

AM İSRAEL HAY…

Aaron Baruch (Ankaralı)

12 yorum:

  1. ANKARALI .BURDA YANILDIN. AMACIN KAHANISTSEN YADA NATANYAHUNUN POLITIKASI ICIN GERCEKLERI YAZMIYORSAN BASKA, ARAP BIRLIGI PARTISI GANTZA DESTEK VRIRKEN TEK ALDIGI ARAP SEHIRLERDE RUHSATSIZ INSAATA IZIN VE ARAP SEHIRLERDE ANARSIYI ONLEME VAADI . ISRAELIN GUVENLIGINI OZGURLUGUNU KIMSE FEDA ETMEZ . BILGINEBUGUN SNIN IT DEDIGIN ARAPLAR 2 HASTANANE BAS TABIBI HAIFA EMNIYET MUDURU . ANYASA MAHKEMESI HAKIMI DIR ONLARI TAYIN EDENDE SIZLERE BU DUSMANILGI ASILYAN BINYAMIN NATANYAHU DUR. LUTFEN ANARSI YARATMAYIN HALK ARASINDA .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İS KALVO - ARAP MİLLETVEKİLLERİNİ İSRAEL'İN İKTİDARINDA GÖRMEK SENİ RAHATSIZ ETMEZ Mİ?

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden kaçak güreşiyorsun ? Açıkça Av. Yakup Barokas'a yönelik olarak bu yazıyı kaleme aldığını belirtsene, o seni yemez veya senin gibi saldırgan bir uslupta yazmaz, merak etme ben öteden beri tanıdığım meslektaşıma kefilim.
      Yakup Barokas "şimdi birlik zamanıdır, sağ sol kavgasını bırakalım " diye yazıyor, sen lafı tersinden anlıyorsun ve polemik yaratmaya çalışıyorsun. Düzey meselesi, daha başka bir şey de yazmayayım...

      Sil
    2. Turkiyede yasayip israeli elestiren beyinsizler. ayni sekilde turtkiyedeki yobazlara destek veren korkaklar sakin israelin politikasini elestirmesinler yorumum bir kac yalakacilara ozellikle kendini cok akilli sanan avukata israelde avukat degil belki copcu olurdun bogaz gezintilerine devam edip zikkimlanmayada devam et cok daha iyi olur israel politikasi hainlerin yeri degildir.

      Sil
  3. UCUZ DEMAGOJI VE POPULIST BIR YAZI..BEN TIBI VEYA ARAP YANLISI DEGILIM AMA BU BENIM BIBI YANLISI OLMAMI GEREKTIRDIGI GOSTERMEZ...HERSEYDEN ONCE SEFFAF YONETIM HERKES ICIN ADALET VE INSANCA YASANILAN BIR MEMLEKET. SU ANDA SON YAZDIKLARIM ASKIDA.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİM OLDUĞUNU NEREDE YAŞADIĞINI BİLMİYORUM. HATTA YAHUDİ OLUP OLMADIĞINI DAHİ BİLMİYORUM BUNA RAĞMEN SORUYORUM. İSRAEL HÜKÜMETİNDE İKTİDARDA ARAP MİLLETVEKİLLERİNİ GÖRMEK, HATTA ARAP BİR BAKAN GÖRMEK SENİ RAHATSIZ EDER Mİ ETMEZ Mİ? BASİT BİR SORU, EVET YA DA HAYIR...CEVAP VERDİĞİNDE UMARIM SENİ ANLAMAM İÇİN KİMLİĞİNİ DE AÇIKLARSIN...

      Sil
    2. Turkiyede yasayip israeli elestiren beyinsizler. ayni sekilde turtkiyedeki yobazlara destek veren korkaklar sakin israelin politikasini elestirmesinler yorumum bir kac yalakacilara ozellikle kendini cok akilli sanan avukata israelde avukat degil belki copcu olurdun bogaz gezintilerine devam edip zikkimlanmayada devam et cok daha iyi olur israel politikasi hainlerin yeri degildir.

      Sil
    3. Aaron bey size tum kalbimle destek vererek bu guzel yazinizi candan tebrik ediyorum

      Sil
  4. Beni eleştiren "unknown" yani kimliği meçhul veya kimliğini açıklamayan kişi öncelikle desteksiz sallayacağına kimliğini açıkla, öyle saklanma.
    Israel'i eleştirmek veya övmek sadece Israel'de yasayanların tekelinde değildir, bunu öğrenin artık...
    Mesajında belirttiğin gibi benim öyle boğaz gezisi yapma alışkanlığım yok, ancak sen o zevkten mahrum kaldığın için öyle yazıyorsun açıkçası kıskanıyorsun.
    Nereden uyduruyorsan buradaki Yahudilerin yobazları destekledikleri filan yok. Ancak sizin taptığınız Bibi öyle mi? Sandalye sayısı 61'i tuttursa eskiden olduğu gibi hemen oradaki yobazlarla hükümet kuracak eğitim bakanlığı gibi kilit bakanlıkları onlara bırakacak, çark eskisi gibi dönecek, eskiden olduğu gibi yobazlar mecburi askerlikten yırtmak için her türlü numarayı yapacaklar...
    Ancak yağma yok artık, Israel'li seçmen uyandı, sosyal adalet istiyor.
    Açıklamadığın kimliğinin arkasına sığınarak "beyinsiz, senden çöpçü bile olmaz" gibi bana yönelik olarak hakaretamiz laflar kullandığın için saygısızsın ve tabii ki korkak birisin.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Şunu belirtmek isterim ki Müslüman yahudi ve hırıstiyan olan ibrani topluluğun en büyük düşmanı kominist budistlerdir. Arap milleti sırtlarını dayadığı Cin merkezli ideolojinin gücü ile israile saldırmaktadır . Yakub'i İsrail halkı binlerce senedir kuddüs'te yaşamaktadır . Süleyman Tapınağında ibadet etmek israil halkının en doğal hakkıdır . Arap milleti birilerinin piyonunda ortalığı karıştırmak barışı bozmak istemesi cahiliğindendir . ADONAY ALLAH GOD vs ne dersek ibrahimin rabbi olan ilah bizleri korusun ..

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.